iklan penaja

24 May 2011

Keseronokan yang terlampau!Bars & Bedroom


Ok sebab gua dah lama tinggal scene blog2 ni, gua rasa teruja dan seronok yang terlampau pulak tulis entri dan mendapat respon menggalakan dari rakan-rakan artis.(artis kepala hotak kau)

Jadi entri seterusnya gua nak hidangkan lu orang dengan gambar2 dari teater Bars & Bedroom yg gua tgk pada Ahad lepas. Cousin gua ada berlakon, so Pak Long belanja tiket free, kalau tak jangan harap gua nak bayar RM25 ringgit kalau takat nak tgk amoi pakai hot pant. Duit minyak motor pun kantoi. Ok ini gambar-gambar untuk korang 'nikmati'.hikhik




Hah!Boleh tahan jugak gambar2 dia ye dak?hikhik. Ok serius sikit! Di dalam Bars & Bedroom ni terdapat 4 cerita pendek yang bertemakan percintaan, keghairahan dan kejadian yang tidak dijangkakan. Keempat-empat cerita ini bermula di sebuah bar jazz diceruk kota, bar dimana mimpi dan impian sering hilang dan dijumpai. Bagi gua, teater ini menghiburkan, namun ia sekadar menghiburkan, ia tidak memberi apa-apa impak kepada gua, gua suka teater yang boleh buat otak gua ligat berfikir dan meninggalkan dewan dengan seribu tanda pertanyaan.
Ok, gua malas nak cakap lebih2, sebab sebenarnya gua sampai setengah jam lewat!hikhik. Gua konfiden je ingat teater ni kat Klpac, yelah biasanya teater English ni biasanya dipentaskan di Klpac, lupa pulak wujudnya Actors Studio dimana turut menempatkan teater English.hehe, jadi sebab tersalah lokasi awalnya, gua sampai setengah jam lewat.

Sekian entri gua yang terlampau.

p/s: ada hati nak review teater orang, tak tinggal kesan lah apa lah, lu dah la datang lewat!sengal

No comments:

Post a Comment