iklan penaja

28 July 2011

Amanat

Gua telah diberi amanat oleh Aloy Paradoks untuk memegang tanggungjawab sebagai seorang pelakon yang akan dipergunakan oleh beliau bagi menterjemah teks beliau terbaru yang berjudul QARIN. Ini teater pendek 10 minit dan pelakonnya hanya gua seorang. Ya!segala beban sekarang di atas bahu gua! Aloy Paradoks lu jangan risau, beban itu akan ku galas dengan penuh tanggungjawab kerna gua ikhlas dalam berkarya.

Teater ini akan dipersembahkan sabtu ini di Putrajaya bersempena dengan Promosi Pertandingan Teater 10 Minit Putrajaya. Juga terdapat karya-karya lain yang akan dipentaskan daripada Fasyali Fadeli dan Pajelina Hisyamudin.




"Adam jap, skrip aku kena alter sikit lagi, Malam nanti kita training!"

Balas Aloy secara keras apabila aku telah berulang kali bertanyakan khabar skrip Qarin pada dia, arini Khamis dah woi.

No comments:

Post a Comment