iklan penaja

09 July 2011

"Teater paling power tahun ni".Kata Pelakonnya : Kotak Hitam


Hai Kawan-Kawan

Tadi malam, entah macammana tiba-tiba dapat pula gua menyelinap masuk ke satu persembahan teater ni. KOTAK HITAM. Satu pementasan teater lakonan Aloy Paradoks dan diarahkan oleh Fasyali Fadzly. Gila!Pelakon sorang je satu jam!memang power!

Teater anjuran Purple Talent studio dengan kerjasama Dewan Bahasa dan Pustaka ini akan dipentas kan pada 8, 9, 10 dan 11 Julai 2011. Jangan risau buat lu orang yang ingin datang 9 Haribulan sebab teater ni dah mendapat permit dari PDRM. Asalkan lu tak datang berpakaian kuning gua kira lu selamat kot. hikhik.

Gila apa pukul 4 pagi gua nak tulis review, gua kasi up gambar jelah, bagi lu tengok.










sekian!

p/s: shit!gua boleh tak perasan hari ini gua terpakai baju kaler kuning! hikhikhik

No comments:

Post a Comment