iklan penaja

12 August 2011

Kronologi Majlis Tayangan Perdana Karipap-Karipap Cinta!


"Karipap saya sedap kan?"
-Sarah-



Ok!Begini!
Rabu lepas, gua menghadiri majlis sidang media dan pelancaran filem Karipap Karipap Cinta (gua masuk secara sah ye, atas jemputan).

Mari ikuti kronologi majlis tersebut dengan bantuan gambar rajah di bawah!

Mula-mula sesi pendaftaran

Lepas tu sesi menunggu panggung dibuka. Bart sampai dah jadi zombie letih menunggu

Lepas tu masuk panggung dan sesi menunggu VIP pula.


Gua dapat tangkap retis Nazri 'Vovinski' Anuar (penulis novel Karipap-karipap Cinta) dan dan Dewinya!

Sorang lagi retis Ana Raffali. Time ni dia duk melambai kat Aloy Paradoks

Aloy Paradoks buat-buat kool je tgk Ana Raffali melambai kat dia.hikhik
Bermula la majlis

Ucapan dulu...blablablabla

Ini Hafsham. pengarah filem Karipap-karipap Cinta

Sesi pengenalan Pelakon dulu. Cerita ni banyak guna pelakon baru.

Sani Sudin sempat mempersembahkan lagu bersama ukelele nya.

Barisan pelakon utama. Melia, Gambit, Eman Manan!


Ana Raffali pula mendendangkan lagu tema filem tersebut iaitu Sehabis Baik

Sesi wartawan ambil gambor

Akhirnya!Sesi tayangan filem

Mula-mula Chef Wan keluar dulu.hikhik


Gua ambil gambar terawal filem je, gila apa nak amek sampai habis!

Dah habis tu mula la sesi borak borak dengan wartawan atau bahasa eloknya Press Conference



Gua pun tak tau apsal dia usha slack je kat gua. Ingat gua takut la tu.heh!

Selepas itu siap ada majlis berbuka puasa terus!Gua mmg suka bab makan makan nih.hikhik
Tahniah juga pada Mr. Nazri kerana nama anda ada dimeja VIP/Artis. Hahaha

Dah habis semua sesi lepak lepak kutu yang malas pegi semayang teraweh.

Pyanhabib Rahman a.k.a Abang Kawasan.

Gua nak balik dah lepas lepak tu, tiba2 dua awek ni berkeras mahu borak-borak ngan gua, tak nak siapa-siapa terluka, gua layan jela.hikhikhik


Maaf awak berdua, saya sudah berpunya.hikhik

Ok sekian lah kronologi Majlis Sidang Media dan Tayangan Perdana Filem Karipap-karipap Cinta!

Mari kita review filem pula!

pa!pa!pa!pa!pa!

ah! Tiba-tiba gua malas pulak. Lain kali lah gua review


Akhir kata lu pergi lah menonton filem tersebut masa Raya nanti, konpem lepas tengok cerita ni persepsi lu tehadap karipap akan berubah.hikhik.

No comments:

Post a Comment