iklan penaja

13 June 2011

Blog tak senonoh plagiat nama!

Hai kawan-kawan!

Semalam, gua baru dapat info, bahawasanya terdapat satu blog ini nama dia sebijik sama dengan blog gua. Blog Sususejat. Ok, sumpah, gua memang tak ada kaitan langsung hidup mahupun mati dengan blog tersebut. Gua dapat nama susu kondensasi pun time gua tengah syok meneran tahi itu hari, pastu terus google kat internet dan walaaa, nama itu belum di ambil, gua terus register. Tak terfikir dek akal langsung pasal susu sejat nih.hikhik.

Setelah mengadakan sesi cambah minda (brainstorm) bersama budak-budak tak senonoh, maka keluarlah beberapa idea untuk nama baru gua. Ambil keputusan tak nak hilangkan susu tuh, pasai gua dah start suka sama susu. Jadi ini antara nama-nama yang mungkin boleh jadi nama baru blog gua:

  • Susu Lemak Manis
  • Susu kapit
  • Susu pejal
  • Susu Masturbasi (bapak lah tak senonoh nama)
  • Susu WTF
  • Susu lemak manis, santan lemak berkrim
  • Ibu Susu
  • Susu Watever
  • Susu sial
  • Keju Kondensasi (woit gua nak susu la, susu)
  • Dolah Susu
ok, sesi cambah minda berlarutan sehingga pagi bersertakan sumpah seranah pada blog susu sejat yang dah pow nama ni awal-awal.Daym! Pukul 5 tadi, gua mula putus asa dan kemudian

Trangtangtangtang!


"Gua rasa gua tukar jelah Blog title ngan description tuh, senang."


Setelah di tanya mat Google, Blog tak senonoh takde lagi, maka secara rasminya, nama blog gua sekarang Blog Tak Senonoh, description nya Susu Kondensasi. Jadi bebaskan gua dari tuduhan plagiat ye. hikhik




p/s: domain gua tetap susukondensasi, malas nak tukar.heh

2 comments: