iklan penaja

17 June 2011

Kisah budak kaki pukul


Hai Kawan-kawan!

Aloy Paradoks ni, gua nak cakap sama lu, gangster tak gangster dia ni. FUh. Memang dasyat lah. Lu bayangkanlah, masa sekolah dulu, Cikgu Disiplin datang jumpa dia, pastu suruh dia belasah sorang budak yang buat kurang ajar sama dia. Pehhhhhh!Cikgu disiplin suruh dia pukul budak? Tengok betapa tinggi nya level gangster dia.

Tapi sekarang dia dah berubah dah, ye dia dah berubah dah, sekarang ini dia dah jadi penulis, dan hari sabtu ini di Kuala Lumpur Alternatif Book Fest akan dilancarkan buku terbaru beliau yang berjudul Kau. Buku ini gua dengar cerita konsep asal nye nak buat Zine je, tapi ntah apa celaka Percetakan Mutalib Uthman tu pegi jadikan buku pulak, katanya boleh jual???Power!


Tengoklah kaver buku dia, gambar pistol tuh, gila gangster.





p/s: nama sebenar Aloy Paradoks ialah Nurul Asyikin, sebab tu dia masih mengekalkan unsur feminin pada kaver buku dia kot? (warna pink) hikhik

3 comments:

  1. ok aku komen. kau kene kasi aku buku free sbgai tanda persahabatan yang lampau.

    ReplyDelete
  2. Aloy Paradoks, blog gua tak femes macam blog lu.hikhik

    ReplyDelete