iklan penaja

26 June 2011

Merah, biru, kuning, hijau Malam Buskers



*toleh kanan, toleh kiri* ok gua rasa gua dah selamat

Gua ambil kedudukan di meja hujung McD, pantas membuka laptop.



Hari Jumaat lepas, di Rumah Pena,gua ada pergi satu majlis, Malam Buskers dan Pradengar Single The Society. Gua tahu lu semua pandai, berdasarkan nama event tu lu sendiri dah boleh tahu event apa kan? Tak perlu diterangkan lagi, gua nak tayang gambar je. Silakan


Ini Azmyl Yunor



The Society kumpulan baru terdiri daripada otai busker Meor dan rakan-rakan

Ini Meor

Ini Amin Iskandar

Cek mek molek ini Daiyan Trisha

Ini Syed Amran

Nan Blues dari Lipis


Malam warna warni buskers ditamatkan dengan jamming buskers oleh tiga buskers hebat tahahair. Majulah buskers untuk negara!




"oiiiii!!!!"Laung manager gemok McD

Ok. Gua si pencuri WiFI sudah terkantoi, ini sajalah penerangan gua kali ini, semoga jumpa lagi!






hikhikhik

1 comment:

  1. salam...sy iLLan....sy sedang dalam pembikinan program buskers 13 episod....sudilah andai jika pemilik blog ini dapat hubungi saya 019-2209081...brharap benar sbb saya ingin mengetahui dgn lebih lanjut scene buskers dimalaysia

    ReplyDelete