iklan penaja

16 June 2011

Berseronok sempena Gerhana Bulan 2011

Hai Kawan-kawan

Mengikut sumber dari Falak Online, awal pagi 16 Jun 2011 penduduk di Malaysia akan dapat menyaksikan Gerhana Bulan Penuh sekali lagi. Gerhana ini akan start jam 1.22 pagi, dan fasa penuh Gerhana Bulan secara rasminya akan bermula jam 3.21 pagi.


Gua capai henfon, gua kol awek

"Awak, pagi ini gerhana bulan la...ai ada buat satu puisi yang cukup indah buat awak, puisi gerhana bulan. Jum kita sama-sama tengok fenomena gerhana bulan ni kat tasik Shah Alam, kita berdua, ditemani puisi syahdu saya, bunyi-bunyian alam dan keindahan gerhana bulan, jum."




"Pale hotak u!Jenis perangai tak senonoh"

Awek gua terus letak henfon.


Cet, nampak nya taktik gua telah dihidu awal-awal, jadi gua nak nasihatkan lu orang, janganlah memandai tiru perangai gua yang tak senonoh ni, baik lu gi belajar cara-cara solat sunat gerhana.(kecuali awek lu bimbo, hikhik)





Gerhana!!wooooo ooooo ooooooo Gerhana!





sumber: Falak Online

No comments:

Post a Comment