iklan penaja

05 June 2011

Kisah tikus tak senonoh!

Semalam, gua baru pulang dari kerja. Di ruang letak motorsikal, di hujung sekali, ada satu ruang kosong. Cepat-cepat gua masuk port tersebut.

Tiba-tiba

Swooooshhhh, melintas di depan gua, seeokor binatang berbulu berwarna kelabu, berekor panjang, bertelinga capang saiz dia sebesar anak kucing 1 bulan. Setelah beliau terperasaan kehadiran gua, beliau berhenti bergerak. Kemudian mata beliau memandang tepat ke arah gua. Dan gua pun memandang tepat mata beliau. Mata kami saling bertentang....


....

....

....

....

....




Ah sial! Apa tak senonoh gua ni boleh ada 'feeling-feeling' ngan menatang tikus ni pulak!


p/s: ini hanyalah cerita fiksyen semata, cerita rekaan semata, tiada kena mengena dengan gua langsung!

No comments:

Post a Comment