iklan penaja

23 June 2011

Pertarungan Susu dan Brader Rokes


Hai Kawan-kawan!

Pertualangan gua mencari burger Rokes power tempoh hari berakhir dengan tragedi yang amat sadis. (cerita terdahulu) Setelah genap sepurnama gua bersedih dan menyendiri, akhirnya gua telah berjaya mengumpul semula serpihan serpihan harapan dan semangat dan kini gua bangkit kembali! Seperti phoenix bangkit dari abu, gua susun langkah gua satu persatu, setiap langkah kemas dan penuh dengan keyakinan. Gua capai baju pagoda gua, sarungkan seluar pendek khakis berjenama Dockers (uptown) kemudian dengan langkah kekuda yang betul gua pakaikan kaki gua dengan sepatu getah Flippers gelap. Berjalan laju dan kemas ke arah kuda hitam gua, lompat dan mengarahkan beliau untuk pantas meluncur ke Gerai Rokes di Wangsa Maju!

Sesampainya gua di hadapan Gerai Rokes, gembira di hati ini tidak terperi lagi melihat senyuman Brader Rokes yang sememangnya sudah bersedia dengan kehadiran gua berserta hajat di hati gua.

"Kau tak perlu berkata apa-apa, aku sudah tahu kehendak mu". Belum sempat aku berkata apa-apa, Brader Rokes sudah bersuara. Cis sungguh hebat gerangannya.

Dengan pantas Brader Rokes memasang kekuda silat beliau dan terus menyusun satu per satu daging burger di atas kuali leper. Gua hanya menyaksi dalam kekaguman



Satu persatu langkah dan jurus dibuka oleh Brader Rokes! Gua terkesima.



Ah, beliau mengeluarkan jurus sambil tersenyum sinis!sungguh mahadasyat brader ini.


Akhirnya!jurus terakhir beliau, jurus penyatupaduan telur dan cheese!


Setelah hampir 500 jurus telah gua sambut, akhirnya Dasyummmmmmmm!!!!


Nah amek kau! Burger Rokes gergasi akhirnya menundukkan gua, terduduk diam di satu sudut meja. Tergamam melihat kehebatan jurus dan Burger Rokes brader ni. Cis.



Burger ini...burger ini...memang enak. Dua keping daging burger di balut indah dengan telur lembut, kemudian disatukan dengan jeruk apple hijau dan sos tomato melimpah ruah dan Mayonis yang tidak melampau. Dua bun lembut di atas dan bahagian bawah nya menajadikan burger ini sempurna dan teramatlah power!!!! Gua terkesima. Abang Rokes, lu memang layak memegang title ini, Brader Rokes yang power!!!


Gua salut.



Terima kasih Brader Rokes, sebelum gua balik, Brader Rokes sempat memberikan satu senyuman yang tersangatlah indah, senyuman yang gua tak akan dapat lupakan sampai bila-bila!



hikhikhik

7 comments:

  1. jgn gelak hikhikhik boleh tak?

    ReplyDelete
  2. hikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhikhik

    Tak boleh!

    ReplyDelete
  3. Pert pelakun korea.

    Firdaus Abdillah Hamzah tak boleh puji lebih2, nanti prestasi Brader Rokes jatuh merudum

    ReplyDelete
  4. perenggan terakhir lu berbaur gay siot

    ReplyDelete